Fatih Kilic Web & Design wordt Reclame- en Marketingbureau Huqson
Voor ons als bureau wordt 2018 een extra bijzonder jaar. Naast het mooie werk dat we gaan maken voor onze trouwe klanten, gaan we dat namelijk vanaf 1 januari 2018 doen onder een nieuwe naam: Reclame- en Marketingbureau Huqson.
Volgende stap in onze evolutie
Naast de naam verandert er niets voor onze klanten. We werken nog steeds met dezelfde mensen aan projecten en Fatih Kilic is nog steeds de eigenaar. Maar de afgelopen jaren werd het duidelijk dat het tijd was voor een volgende stap in onze evolutie als bureau. Eind 2016 hebben we om die reden besloten dat we onder een nieuwe naam verder gaan.
Het verhaal achter Huqson
Een nieuwe naam verzin je niet zomaar. Daar denk je goed over na. Wij weten er inmiddels alles van! Meer dan een jaar zijn we bezig geweest om een naam te ontwikkelen die perfect past bij wie we zijn en wat onze visie is. Benieuwd naar het verhaal achter onze nieuwe naam Huqson? Hier komt de uitleg:
* Hu – staat voor Human. Wij gaan altijd uit van de mens, bij alles wat we doen. Vanuit onze klant én vanuit de eindklant bedenken we de beste ideeën.
* Q – staat voor Quality. Streven naar het hoogst haalbare, dat doen we al vanaf het begin. Door kwaliteit in onze naam te verwerken, doen we een belofte aan onszelf en onze klanten.
* Son – staat voor Sonos. Het geluid dat ontstaat doordat onze klanten ons dirigeren en wij voor hen de symfonie creëren, is onovertroffen.
De toevoeging ‘Reclame- en Marketingbureau’ geeft al aan dat we veel meer doen dan alleen Web & Design. We hebben onze dienstverlening naar een hoger niveau getild. Vandaar de nieuwe naam.
Wij zijn u graag van dienst in 2018!
Fatih Kilic
Het begon allemaal tijdens mijn studie Commerciële Economie aan de Hogeschool Windesheim. Deze opleiding leerde me hoe producten of diensten het beste kunnen worden gekoppeld aan een specifieke doelgroep. Online én offline. De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet en grafische vormgeving vormden een uitdaging voor mij. Toen ik ontdekte hoe achterhaald en gebruiksonvriendelijk veel websites waren, was voor mij de keuze snel gemaakt. Dit was mijn werkveld. Tijd voor een eigen bedrijf!